Respectus Huurdersvereniging

Belangenbehartiging voor de huurders van wooninvest

Jaarverslag 2017 Respectus verschenen

9-05-2018

Antwoord op adviesaanvragen, ondertekening van de prestatieafspraken, de klantvisie en leefbaarheid. Het zijn allemaal thema’s en gebeurtenissen die speelden in het afgelopen jaar. Huurdersvereniging Respectus had hieraan haar handen vol. Een  terugblik op het afgelopen jaar staat beschreven in het onlangs verschenen jaarverslag 2017.

In het jaarverslag een gesprek met Carina Mens (aspirant-bestuurslid) en Joyce de Brieder (bestuurslid), die vertellen hoe het jaar 2017 is verlopen. Zo vertellen zij over de bewonersbijeenkomsten, de sterke achterban en over de instemmings- en adviesaanvragen.

Ook spraken we in het verslagjaar parlementair verslaggever Frits Wester over het bouwen met identiteit in de gemeente Leidenschendam-Voorburg. Volgens Wester is deze identiteit op sommige plekken verdwenen. ‘In oude centra weet ik waar ik ben. In de buitenwijken is het eenheidsworst.’

Tevens vindt u in het jaarverslag de exploitatierekening van 2017 en de begroting van 2018. Als u de financiële stukken of het gehele jaarverslag online wilt lezen kunt u hier klikken.